نرده آهنی

آریس نرده ساخت انواع نرده استیل

نرده آهنی

آریس نرده ساخت انواع نرده استیل

نرده آهنی

نرده ها جزو لاینفک هر ساختمانی محسوب می شوند  . با کمی دقت ، متوجه می شوید که اغلب خانه ها دارای نرده هستند .

اهمبت نرده ها را زمانی متوجه می شوید که از یک راه پله بدون نرده بالا یا پایین بروید . نرده راه پله یار همیشگی و قدیمی هر پلکانی است که امروزه به انواع و اقسام مختلفی طراحی و نصب می‌شود و خود به یک عنصر زیبایی‌شناسی تبدیل شده است .

نرده آهنی | شرکت آریس نرده

شرکت آریس نرده با استفاده از تجربه و علم خود همواره سعی در ارائه خدماتی متفاوت و نوآورانه به مشتریان خود داشته است . یکی از محصولات و خدمات پرکاربرد شرکت آریس نرده ، نرده آهنی راه پله است . نرده آهنی ، نرده ای است که برای محافظت از افراد برای عبور و مرور در راه پله ساخته و نصب می شود . نرده آهنی دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به نرده های استیل ، چوبی ، آجری ، شیشه ای و … متمایز می کند .

ویژگی های نرده آهنی راه پله

نرده های آهنی راه پله در انواع طرح ها و مدل های مختلف ساخته و نصب می شوند . از مهم ترین دلایل تنوع بالای طرح ها و محصولات نرده آهنی می توان به حالت پذیر بودن و به اصطلاح چکش پذیر بودن فلز آهن نسبت به سایر فلزات اشاره نمود. همان طور که می دانید رنگ پذیری آهن یکی از مزیت های آن محسوب شده و با توجه به این خصوصیت ، نرده های آهنی را می توان طبق سلیقه و درخواست شما مشتری گرامی در انواع رنگ های کوره ای و هوا خشک رنگ آمیزی نمود . اگر بخواهیم به صورت تیتروار ویژگی های نرده آهنی راه پله را بیان کنیم ، می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم :

  • تنوع طرح و مدل فراوان
  • سختی و استحکام بسیار زیاد آهن
  • قابلیت رنگ پذیری آن
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر حرارت و گرما
  • زیبایی و جلوه دادن به محیط
  • قیمت مقرون به صرفه آن
  • دوام بسیار طولانینرده آهنی راه پله

برای مشاوره و ارتباط با ما کلیک کنید

­

قیمت نرده آهنی راه پله

سازندگان ، مهندسان ، صنعتگران ، صاحبان خانه ها و صاحبان املاک بیش از یک صده است که نرده های آهنی را انتخاب کرده اند . شاید عمده دلیل این انتخاب را می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد . همین امر باعث شده تا محبوبیت نرده و محصولات آهنی بین افراد بیشتر و بیشتر شود .

علت مناسب بودن قیمت نرده آهنی نسبت به نرده استیل و نرده آلومینیومی ، پایین تر بودن قیمت آهن نسبت به استیل و آلومینیوم و سایر متریال های مورد استفاده در نرده ها است . قیمت نرده آهنی راه پله به چند مورد وابسته است :

  • نوع پروفیل به کار رفته در نرده
  • وزن کل نرده راه پله
  • استفاده کردن یا استفاده نکردن از گل های فرفورژه در نرده
  • تعداد طبقات و پاگرد ها

برای اطلاع از آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید

نرده آهنی راه پله

چرا نرده راه پله آهنی ؟

نرده های آهنی را می توان طبق سفارش شما عزیزان در انواع مدل های مختلف و تقریبا بدون هیچ گونه محدودیت اجرایی ، طراحی و تولید نمود ؛ از این رو شرکت آریس نرده با ارائه ی بهترین پیشنهاد طراحی ، به اشکال گوناگون در نقاط مختلف ساختمان ، می تواند ظاهری زیبا و دل نشینی را به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان شما بدهد .

ساخت و اجرای نرده آهنی در انواع اندازه و ابعاد مد نظر ، امکان پذیر بوده و کاملا سفارشی ساخته می شود . علت آن هم این است که نرده آهنی هیچ محدودیت طراحی نداشته و می توانند با استفاده از انواع فرفورژه ها ، اشکال مختلف از پیش ساخته ، طراحی های دست ساز و سایر تزئینات در هر طرح مد نظر آماده شوند .

انواع نرده آهنی راه پله

 نرده آهنی شامل نرده آهنی راه پله ، نرده آهنی تراس ( نرده آهنی بالکن ) ، نرده آهنی محوطه ، نرده آهنی روی دیوار و … می باشند .

نرده آهنی به دو دسته تقسیم بندی می شود : 1- نرده آهنی لوله ای    2- نرده آهنی پروفیلی

نرده های آهنی لوله ای با استفاده از پایه های لوله و هندریل لوله در قطر ها و سایز های مختلف ساخته و نصب می شوند و نرده آهنی پروفیلی نیز از پایه هایی به سطح مقطع چهار گوش یا همان پروفیل  در طرح ها و اندازه ها و مدل های مختلف ساخته و نصب می شود.

نرده های آهنی بطور میانگین به صورت ساخته می شوند :

  1. نرده آهنی سه خط
  2. نرده آهنی چهار خط
  3. نرده آهنی سفارشی ( یا فرفورژه )

نرده آهنی راه پله

چرا شرکت آریس نرده ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.